گيگز مي خواهد در المپيک بازي کند

 


     به گزارش ديلي ميل، هافبک منچستريونايند با '' استوارت پيرس'' سرمربي تيم فوتبال بريتانيا در المپيک لندن گفت و گو و براي بازي در اين تيم اعلام آمادگي کرده است.


کاپيتان سابق تيم ملي ولز گفت: من آمادگي خودم را اعلام کرده ام، البته اگر آنها مرا براي اين تيم انتخاب و دعوت کنند. مسلم است که هرکس از حضور در المپيک هيجان زده مي شود؛ آن هم در شرايطي که المپيک به لندن مي آيد و در همه جاي بريتانيا بازي هاي فوتبال انجام مي شود.


اين بازيکن 38 ساله مي خواهد هم تيمي 37 ساله او ديويد بکام که اکنون در لس آنجلس گالاکسي توپ مي زند در کنار او در تيم بريتانيا بازي کند تا شکوه سال هايي که در کنار هم در اولد ترافورد بودند ، تکرار شود.


گيگز گفت: مسلم است که پس از اين 20 سال هر دو فراز و نشيب هايي ر ا تجربه کرده ايم. ممکن است بالاتر برويم ولي مسلما عقب گرد نخواهيم داشت. ''بک'' يک دوست و بازيکني عالي است که همچنان در اوج مانده است. اگر او هم بيايد تيم بريتانيا عالي خواهد شد.


وي افزود: من کارم را با '' بک '' شروع کردم و هر دو در تيم جوانان بازي مي کرديم. عالي خواهد بود که بيست سال پس از آن هم در کنار هم در يک تيم بازي کنيم. بايد منتظر بمانيم و ببينم آيا آن روز مي رسد؟


حضور بکام در تيم بريتانيا از ديدگاه هاي مختلف محل بحث بوده است. هفته گذشته او اين ادعا را که دعوتش براي تيم بريتانيا با هدف پر کردن سکوهاي ورزشگاه و فروش پيراهن تيم است ، رد کرد و گفت که او براي تيم هاي مطرح جهان بازي کرده و در طول دوران حرفه ايش جام هاي مختلفي را بالاي سر برده است.


از تيم 18 نفره بريتانيا در المپيک فقط سه بازيکن مي توانند بالاتر از 23 سال داشته باشند.


تيم بريتانيا روز 20 ژوئيه ( 30 تير) ديداري تدارکاتي با برزيل خواهد داشت و پنج روز پس از آن ، در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي فوتبال المپيک لندن به مصاف سنگال خواهد رفت. محل برگزاري اين مسابقه ورزشگاه اولد ترافورت خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |